Сучасні наукові дослідження та розробки.Братислава
СЕКЦІЇ КОНФЕРЕНЦІЇ
1. Передові результати досліджень в соціальних науках та їх науково-практична цінність (економічні науки, психологія і соціологія, політологія, міжнародні відносини, педагогіка).
2. Сучасні досягнення гуманітарних наук та їх науково-практичне значення (філософія, археологія, історія, релігієзнавство, культурологія та релігієзнавство, філологія та лінгвістика).
3. Науково-практичне значення сучасних досягнень фундаментальних наук (фізика та астрономія, хімія, геологія, географія, мінералогія, гідрогеологія, кліматологія, математика, біологія та екологія).
4. Практична цінність та теоретичне значення розробок та пропозицій в прикладних науках (медицина та фармакологія, інформаційні технології, механічна інженерія, енергетика та електрична інженерія, хімічна інженерія та біоінженерія, архітектура та будівництво, аграрні науки).
14 березня. Понеділок.
Виїзд з Ужгороду о 21.00. Нічний переїзд до Братислави.
15 березня. Вівторок.
Прибуття до Братислави. Знайомство з містом. Поселення в готель.
Реєстрація.
Обід.
14.00-19.00 Відкриття конференції та пленарне засідання.
Урочиста вечеря.
16 березня. Середа.
Сніданок.
Практична сесія. Наукові дискусії у малих групах. Виїзне засідання у Відень. Вивчення наукового надбання Музею природознавства Відня (вхід – 10 євро), наймасштабнішого в Європі, де в 39 залах представлені унікальні археологічні, мінералогічні, палеонтологічні, зоологічні та інші колекції, серед яких такі знамениті експонати, як Венера Віллендорфська, скелети доісторичних істот і найбільша в Європі колекція мінералів.
Вечеря.
17 березня. Четвер.
Сніданок
Секційні засідання. Практична сесія: вивчення інноваційних підходів та методів освітнього процесу у Віденському університеті. Наукові дискусії у малих групах.
Вечеря.
18 березня. П’ятниця.
Сніданок. Виселення з готелю.
Виїзне засідання в Будапешт. Емпіричне дослідження динаміки і диференціації товарних ринків Центральної Європи, ролі науки у створенні інноваційних технологій і продуктів. Наукові дискусії у малих групах. Культурна програма.
Нічний переїзд до Ужгорода.
19 березня. Субота.
Прибуття вранці до Ужгороду.
3 ночі в готелі, 2 нічні переїзди.
Учасники конференції мають можливість отримати сертифікат про стажування з інноваційних методів та підходів в освіті в Академічному товаристві Міхала Балудянського на 32 години або 72 години.
Стажування 32 години передбачає наступну аудиторну та самостійну роботу:
- участь з доповіддю або у якості слухача у конференції (18 годин);
- лекція представника Академічного співтовариства Міхала Балудянського «Інноваційні підходи та методи в європейській освіті» (2 години);
- самостійне вивчення європейського досвіду з удосконалення освітнього процесу (12 годин).
Стажування 72 години передбачає наступну аудиторну та самостійну роботу:
- участь з доповіддю або у якості слухача у конференції (18 годин);
- лекція представника Академічного співтовариства Міхала Балудянського «Інноваційні підходи та методи в європейській освіті» (2 години);
- самостійне вивчення європейського досвіду з удосконалення освітнього процесу (12 годин);
- самостійна робота з підготовки та публікації наукової статті у науковому журналі «SCIENTIFIC LETTERS OF ACADEMIC SOCIETY OF MICHAL BALUDANSKY» з наукового, організаційного та навчально-методичного забезпечення сучасного освітнього процесу, або статті за галузями науки (економіка, філософія, математика і т. і.) (40 годин).
Стажування буде підтверджено відповідним сертифікатом.
БЕЗПОСЕРЕДНЯ УЧАСТЬ
Організаційний внесок при безпосередній участі в конференції складає 270 євро, сплачується на місті, в Словаччині. Для учасників конференції, які зареєструвалися як учасники інтернет-спільноти Міжнародного наукового клубу GALILEI – знижка в 20 євро! Тобто для цієї категорії учасників оргвнесок – 250 євро. Зареєструватися можна на сайті http://galilei.pp.ua/
Для власників діючих шенгенських віз діє додаткова знижка на оргвнесок в 10 євро.
До оргвнеску за безпосередню участь у конференції входить: трансфер згідно з програмою, поселення в готелі (двомісні номера), харчування згідно з програмою, публікація в збірнику матеріалів конференції, отримання сертифіката учасника конференції, стажування з інноваційних методів та підходів в освіті в Академічному товаристві Міхала Балудянського (з видачею відповідного сертифікату), електронний фотодайджест (буде надісланий учасникам після конференції на електронні адреси) та загальноорганізаційні витрати.
Сплата оргвнеску за безпосередню участь у конференції здійснюється на місці, в Братиславі, по прибутті на конференцію. Проте, подання документів на візу та резервування місця безпосереднього учасника здійснюється за умови попереднього резервування шляхом попередньої сплати частини оргвнеску в еквіваленті 50 євро (сума вираховується з оргвнеску). Якщо учаснику конференції буде відмовлено у видачі візи – сума попереднього резервування повертається.
Організаційний комітет забезпечує централізовану візову підтримку.
Увага! Викладачам, науковцям, аспірантам, студентам можливе відкриття шенгенських наукових мультивіз. Також можлива участь у складі української делегації супроводжуючих, які не є учасниками конференції. Оформлення віз та відряджень відбувається за офіційним запрошенням Академічного товариства Міхала Балудянського (Словаччина). Послуги візового центру (еквівалент 11 євро) та страхування до оргвнеску не входять, та сплачуються у відповідні інституції!
Всім, хто планує взяти безпосередню участь у конференції, треба надіслати заявку та скановану копію першого розвороту закордонного паспорту на електронну адресу: confgalilei@ukr.net
Увага! Для керівників організованих делегацій від університетів (не менш 10 осіб) діють спеціальні умови участі у конференції.
ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ВІЗИ
Для отримання візи необхідно підготувати наступні документи: паспорт України, закордонний паспорт, довідка з місця роботи із зазначенням середньої заробітної плати за останні 6 місяців, довідка з банку по залишку на рахунку (не менше 300 євро), виписка про рух коштів, медична страховка для виїзду за кордон, копії паспортів.
Тим, хто бере безпосередню участь в конференції, надається можливість публікації наукових статей в європейському науковому журналі «SCIENTIFIC LETTERS OF ACADEMIC SOCIETY OF MICHAL BALUDANSKY» за додаткову плату (вартість нормосторінки – 2,5 євро). Мінімальний обсяг статті – 8 сторінок. Мова статті – англійська, українська, словацька, російська. Оплата здійснюється на місці, в Словаччині.
Всі питання щодо публікації статті у журналі (зразок оформлення, вартість публікації, термін подання, інші вимоги) прохання направляти електронною поштою до редакції журналу «SCIENTIFIC LETTERS OF ACADEMIC SOCIETY OF MICHAL BALUDANSKY»: journal@asmiba.sk
ДИСТАНЦІЙНА УЧАСТЬ
Організаційний внесок за дистанційної участі в конференції становить 200 грн. В організаційний внесок за дистанційній участі входить публікація в збірнику матеріалів конференції.
Пересилка збірника і сертифіката за участь у конференції до оргвнеску не входить та здійснюється оператором «Нова пошта» за рахунок отримувача.
Реквізити для сплати дистанційної участі:
ФОП Злобін Ілля Володимирович
Р/р №2600910340 у відділенні ПАT "ПУМБ", МФО 334851, ІПН 2863000095.
Призначення платежу: Міжнародна конференція «Сучасні наукові дослідження та розробки: теоретична цінність та практичні результати. Прізвище.»
Увага! Збірники матеріалів конференції дистанційним учасникам надсилаються протягом місяця після закінчення конференції!
Для дистанційної участі у конференції заявку учасника, тези доповіді та скановану копію квитанції про здійснену оплату необхідно надсилати на електронну адресу: distgalilei@ukr.net (
ЕЛЕКТРОННІ АДРЕСИ, НА ЯКІ ТРЕБА НАДСИЛАТИ ТЕЗИ ТА ЗАЯВКИ:
Заявки та тези доповідей безпосередніх учасників прохання надсилати на електронну адресу:confgalilei@ukr.net
Заявки та тези доповідей дистанційних учасників прохання надсилати на електронну адресу:distgalilei@ukr.net
Увага! На інші електронні адреси заявки та тези не надсилати, бо їх буде втрачено!
ТЕРМІН ПОДАННЯ МАТЕРІАЛІВ І СПЛАТА ОРГАНІЗАЦІЙНОГО ВНЕСКУ
Термін подання заявок і матеріалів при безпосередній участі у конференції – до 15 лютого 2016 р.!
Статті в журнал необхідно надіслати в редакцію – до 20 лютого 2016 р.!
Термін сплати, подання заявок і матеріалів при дистанційній участі в конференції – до 20 лютого 2016 р.!
Секретарі організаційного комітету:
Консультування надається: з 9.00 до 18.00 з понеділка по п’ятницю.
Безпосередня участь у конференції:
Ірина Максименко, тел.: 068 955 22 67; e-mail: confgalilei@ukr.net
Ніна Пойда-Носик, тел.: 050 372 88 28
Дистанційна участь у конференції:
Юлія Шольц, тел.: 095 559 05 74; e-mail: distgalilei@ukr.net